Se remarcă faptul că jurnaliștii de la „Dojdi” nu au voie să reflecte întâlnirea dintre Putin și președintele american Joe Biden, care este programată pentru 16 iunie la Geneva

Postul de televiziune „Dojdi” a fost exclus din grupul jurnalistic al președintelui rus Vladimir Putin, a declarat redactorul-șef Tihon Dziadko.

Mai multe surse de la postul de televiziune au citat motivul excluderii  și anume faptul că „Dojdo” a oferit vizibilitate evenimentelor privinf întoarcerea liderului opoziției Alexei Navalnîi din Germania în Rusia și mitingurile de susținere a acestuia. Această informație a fost confirmată de secretarul de presă al președintelui rus Dmitri Peskov, care a spus că „Dojdi” a sprijinit „acțiuni ilegale”.

Se remarcă faptul că jurnaliștii de la „Rain” nu au voie să reflecte întâlnirea dintre Putin și președintele american Joe Biden, care este programată pentru 16 iunie la Geneva, și că va fi primul eveniment oficial la nivel înalt, la care participă președintele Rusiei, dar la care angajații postului de televiziune nu vor participa.

În 2015, canalul TV a fost exclus dintr-o serie de rețele de cablu după un sondaj a apărut pe pagina lor de Twitter despre blocada din Leningrad. Editorii și-au întrebat publicul dacă merită să predea orașul pentru a salva zeci de mii de vieți. Duma de Stat și Kremlinul au criticat dur canalul.

Sursa: golosameriki.com