Roskomnadzor ordonă redacțiilor să șteargă de pe site investigațiile lui Navalnîi privind corupția la nivel înalt

0 140

Rusia a amenințat că închide cel puțin zece redacții de știri online dacă nu șterg de pe site materialele în care au preluat investigațiile privind corupția la nivel înalt publicate de organizațiile lui Alexei Navalnîi, oficial interzise ca fiind „extremiste”, scrie The Moscow Times.

Postul de televiziune independent Dojdi spune că a primit ordin să scoată șase articole; postul de radio Ecoul Moscovei – 34 de articole; site-ul Meduza – 17 articole, site-ul Znak.com – 13 articole; site-ul Svobodnyie Novosti – 9 articole, potrivit The Moscow Times.

Alte câteva site-uri regionale de știri au primit, de asemenea, ordin să șteargă investigațiile lui Navalnîi.

Articolele vizate sunt dezvăluiri despre afaceri imobiliare ilegale ale fostului premier Dmitri Medvedev, filmări cu proprietățile imobiliare ale unor parlamentari importanți și lideri regionali, inclusiv cu presupusul palat al lui Vladimir Putin.

Autoritatea rusă de reglementare a spațiului media, Roskomnadzor, a făcut trimitere la o declarație a Procuraturii Generale, care a spus că publicațiile menționate distribuie materiale ale unei „organizații extremiste”.

Detalii, AICI

Pentru mai multe informații abonează-te la canalul nostru de TELEGRAM

Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata