Rușii au blocat site-ul în limba rusă al cotidianului independent The Moscow Times

0 74

Autoritatea de reglementare a comunicațiilor din Rusia, Roskomnadzor, a blocat accesul la site-ul în limba rusă al publicației The Moscow Times. Cotidianul independent a relatat pe larg evenimentele din țară timp de trei decenii, după prăbușirea Uniunii Sovietice.

Reprezentanții The Moscow Times au precizat că furnizorii de internet ruși au început deja să blocheze site-ul.

Redacția a făcut publică și o notificare din partea organismului de reglementare a comunicațiilor din Rusia, prin care anunță că publicația în limba rusă a fost blocată.

Rusia a blocat site-ul pentru că ar fi publicat ceea ce autoritățile ruse numesc un „raport fals despre polițiștii care refuză să lupte în Ucraina”.

Ediția în limba engleză a Moscow Times nu este afectată. De asemenea, varianta în rusă rămâne accesibilă în străinătate.

Detalii, AICI

Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata